Wij scoren een gemiddelde van 9.8 bij onze klanten!

Dit schrijven onze klanten over Auto Ruiter

J. Wassink29 mei 2017
Inmiddels rij ik met mijn 2e Honda. De eerste Honda heeft ons 8 jaar lang nooit in de steek gelaten en ook het team van Auto Ruiter heeft ons nooit in de steek gelaten. Bij de keuze voor een andere auto heeft de service en klantvriendelijkheid van Auto Ruiter en uiteraard de Honda de doorslag gegeven. Auto Ruiter een garage zonder poespas!
Charlie06 mei 2017
in 25 jaar honda rijden waarvan 2 jaar seat van 6 jaar oud, bij andere garage( 1 groot drama), nooit problemen, je weet wat je koopt, misschien niet het goedkoopst, maar alle waar naar zijn geld, in 1 woord een top garage
A.D.Bal15 april 2017
Je voelt je geen klant maar vriend.
Waar service niet alleen een begrip, maar een feit is.
En klantvriendelijkheid als een warme jas aanvoelt.
Lucas vdnH17 februari 2016
Auto Ruiter onderscheidt zich eigen van andere Garages, oa in Betrouwbaarheid, Eerlijkheid, Goede Service, Goede Uitleg tbv Reparatie en Kosten, Vriendelijkheid, Behulpzaamheid en Snelheid in Afhandeling. Kortom een bedrijf waar ik al 25 jaar kom en blijf komen.
H. Eman30 januari 2016
Ik had startproblemen. Toen ik belde, kon ik direct langskomen. Kopje koffie en krantje werd me aangeboden. Nieuwe accu betaald, plaatsen was gratis. Toen ze dat zeiden, was dat voor hun blijkbaar heel normaal! Voor mij niet!!! TOPPIE
D.Ouwerling17 januari 2016
Een bedrijf waar je zeer goed behandeld wordt. En waar een klant net iets meer krijgt.ze doen er alles aan om iedereen te vreden de deur uit te laten gaan. Hier werken nog eerlijke mensen.

Willy Baltussen05 januari 2016
Afspraak via telefoon (kleine min) vriendelijk geholpen goede info over de reparatie/ beurt. geen enkele klacht.
Straathof04 januari 2016
Goede service en altijd bereid om de klant te helpen; wij zijn al jaren klant van dit bedrijf. Men geeft een eerlijk advies over reparatiemogelijkheden en eventuele euvels in de toekomst. Bij pech staat een leenauto tot je beschikking. Zelfs tegen sluitingstijd maken ze tijd voor jouw ( auto)probleem.
Monique vd Graaf03 januari 2016
Je bent altijd hartelijk welkom en wordt zo mogelijk direct geholpen, koffie is er altijd. Natuurlijk moet je wel afspraken maken voor onderhoud maar vooral als je met kleine ongemakken aankomt helpen ze je altijd direct. Je bent hier zeker geen nummer, maar je wordt hier meer als een kennis benaderd dit komt op mij erg prettig over. Wij rijden inmiddels al in de 5e Honda occasion van auto Ruiter en stuk voor stuk zijn het prima auto's gebleken die allen zeer betrouwbaar zijn geweest. Sinds we jaren geleden deze garage hebben gevonden komen we nergens anders meer en is ons vertrouwen in de autobranche vele malen groter geworden. De service is super en nooit zullen ze je zaken aanpraten die niet echt nodig zijn. Kanjers ga zo door!!!
vanAndel26 december 2015
Ondertussen rijden wij in de twee honda van deze garage, en zijn wij zeer tevreden. Als je binnenkomt weten ze altijd precies wie je bent, en welke honda je rijdt. Onder het genot van een kopje koffie nemen ze altijd even de tijd om met de klanten te praten. Persoonlijke service die je niet vaak meer ziet. Kosten worden altijd duidelijk doorgesproken; mocht er iets kapot gaan wat recentelijk al gerepareerd was, werd het kosteloos weer gemaakt. We zijn altijd zeer tevreden over de service, en gaan er met plezier heen. Zeker een garage om aan te raden!
Hans Jonker18 december 2015
Vandaag een bandenwissel gedaan. In zeer korte tijd was dit uitgevoerd. In tussentijd krijg je een kop koffie. Ik heb nog nooit problemen gehad met deze garage. Alle afspraken zijn nagekomen.
Frits IJzendoorn10 december 2015
Over het algemeen heb ik de indruk, dat de garage zijn best doet vooral voor de klant aan het werk te zijn en zich er van bewust is dat dit deel eerst komt en de winst dan vanzelf ook komt. De werkzaamheden die hier worden uitgevoerd zijn in één keer goed, met andere woorden, je hoeft niet nogmaals terug , omdat er iets vergeten is of nog erger niet is vastgedraaid. Ook heb ik nooit vergeten gereedschap in mijn auto gevonden.
A.D.Bal10 december 2014
Inmiddels al de derde honda van deze dealer waar je geen klant meer ben , maar een viend kortom geheel je vertrouwen waard ,goede adviezen duidelijke afspraken , zeer goede service ( ze staan werkelijk altijd voor je klaar .) daarnaast ook goed werk leveren . nu wel genoeg veren aan hun k*nt om te kunnen vliegen . HOOGVLIEGERS op hun vakgebied . Ik (en mijn Honda) kan me niet beter wensen!
WinvanVianen10 juni 2014
Ik kom al een geruime tijd bij Ruiter Wateringen. Je wordt daar altijd vriendelijk te woord gestaan, reparatie wordt goed uitgevoerd en dat zijn bij mij alleen het onderhoudt cionform het boekje. Vriendelijke monteurs en aanrader voor de regio.
JvandeGeijn22 april 2014
Na wat vervelende ervaringen bij een andere garage, toch maar naar de specialist gegaan. De autobanden trilde al een tijdje tijdens het rijden door het cuppen van twee banden. Nadat ik Auto Ruiter had gebeld, kon ik dezelfde dag nog langs komen. Ondanks dat ik er pas rond 16.30 uur was hebben ze toch nog de twee banden vervangen. De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. De service is perfect. Alles ziet er erg netjes uit en ze weten waar ze over praten. Hier gaan we vanaf nu altijd naar toe. Dan maar een klein stukje verder rijden.
steef195821 april 2014
Een bedrijf kan alleen blijven bestaan door winst te maken ,doch dat zal hier nooit ten koste gaan van de klanten. wanneer je met een probleem zit komen ze zelfs bij je langs en zullen je nooit belazeren. ben reeds ruim 10 jaar klant en nooit t gevoel gehad dat er van mij werd geprofiteerd,een grote pluim voor dit bedrijf.
Dwannee20 april 2014
Ben al jaren klant. Wordt altijd prima geholpen. Je voelt je er ook echt klant en geen nummer. Men weet tenminste wie je bent!
Fonny10 april 2014
Al 30 jaar is dit mijn 'huisdealer'. Zeer tevreden. Niet naast de deur, maar voor hun service rijd ik graag een half uurtje om. Niets dan lof.